Mestské divadlo Žilina
Dňa 19.4.2024 v piatok sme sa s triedami 2.A a 3.A ( triedni učitelia Mgr. Hujová a Ing. Habo ) zúčastnili veľmi pekného divadelného pred...
28. 10. 2016 | Aktuality
Najzaujímavejšie podujatie školskej knižnice
12. ročník celoslovenského projektu
projekt organizovaný pri príležitosti Medzinárodného dňa školských knižníc
24. októbra 2016
Každý národ má svoju identitu, z ktorej v priebehu časov čerpá životnú silu. Cyrilo-metodská tradícia zapustila v dejinách Slovákov pevné korene ako „dedičstvo otcov“, preto sme si tento námet zobrali na koncepčný model, z ktorého vychádzali otázky na skupinovú prácu žiakov pri realizáciu projektu Najzaujímavejšie podujatie v školskej knižnici s témou Vzájomné učenie sa žiakov vo dvojiciach alebo v malých skupinách.
Cyrilo-metodská tradícia sa stala hybnou silou slovenských dejín, preto dnes v časoch potreby národnej hrdosti sme ju chceli znova a znova rehabilitovať. Hrala dôležitú silu v dejinnom procese stvárňovania národného povedomia Slovákov a je potrebné zaktuálniť jej ideový odkaz pre súčasníkov.
Projektové vyučovanie umožňuje vnímať problematiku stredovekej literatúry v širších súvislostiach a vzťahoch, čo je veľkým prínosom rozvoja logického myslenia žiakov. Projektová práca a práca v skupinách je osvedčenou formou získavania nových poznatkov a prehlbovania už existujúcich. Umožňuje výchovu k samostatnosti, sebahodnoteniu, prezentovaniu výsledkov práce pred kolektívom, argumentovanie, prácu s primárnymi a sekundárnymi informačnými prameňmi. Na základe reflexie študentov zapojených do projektu môžeme konštatovať aj ich pozitívne hodnotenie podujatia.
Dňa 19.4.2024 v piatok sme sa s triedami 2.A a 3.A ( triedni učitelia Mgr. Hujová a Ing. Habo ) zúčastnili veľmi pekného divadelného pred...
Domov sme si priniesli tri ocenenia Veľký úspech našich žiakov na celoslovenskej súťaži Štúrovo pero V dňoch 19. a 20. apríla ...
V piatok 12.04.2024 v Martine sa Patrik Rydzík z 3.C a Martina Gibasová z 2.C ako zástupcovia Školského parlamentu zúčastnili konferencie ...